Powered By Blogger

2010. október 7., csütörtök

Ima bölcsességért az anyagiakhoz- azaz Money,money,money

Valószínűleg - remélhetőleg - nem én vagyok az egyetlen keresztény,a ki azzal küzd, hogy hogyan ossza be bölcsen a pénzét. Nem feltétlenül azért, mert kevés van belőle. Úgy érzem mióta van mit a tejbe aprítani- és nem vagyok milliomos- azóta még könnyebben elköltöm a pénzem,kevésbé érzem a súlyát, mint amikor a keveset kellett beoszatnom.
Imádságokat kerestem,amik segítenek koncentrálni, de vagy túl kegyesnek tűntek vagy túlságosan kéregetősnek. Így aztán végül írtam egy sajátot. Lehet, hogy valakinek az én imádságom lesz túl kegyeskedő vagy kéregető?!

Uram, Te megadsz nekem mindent, amire szükségem van, sőt még annál bőségesebben is megáldasz, mégsem tudom a pénzemet bölcsen beosztani. A kevesen Rád támaszkodok, de a sokon nem tudok hű lenni és nem szükséges, hanem felesleges dolgokra költöm azt. Pedig többől gazdálkodom egy hónapban egymagam, mint némelyik soktagú család.
Uram, olyan sokszor elhatároztam, elterveztem, technikát dolgoztam ki, hogy mit és hogy tegyek, mégis, amikor kezemben vagy kártyámon a fizetésem szórom figyelem nélkül, megnyugvást és örömet keresek benne és élvezem a költés és a megszerzés örömét.
Uram add, hogy amikor most fizetést kaptam, eléd menjek előbb és hálát adjak Neked. Aztán csendben átgondoljam mi a szükséges és azt rögtön félretegyem. Add, hogy ki tudjam fizetni a hitelkártyámat elsősorban, és folyamatosan törlesszem vissza a diákhitelt. Ami marad, pedig add, hogy úgy osszam be, hogy ne magamra, hanem másokra is költsek. Add, hogy lelassuljak, amikor elkap a pénzköltés forgószele és benned lelassulva visszafogjam magam.
Jó lenne megtanulni félrerakni és jó sáfárként beosztani.
Jobb lenne megtanulni először neked visszaadni, legalább a tizedet.
Legjobb lenne a Te országodat keresni először és a többit Rád bízni, hiszen mindazok megadatnak- még a kényeztető, luxus dolgok is, ha neked úgy tetszik.
Uram add, hogy az én életemben Te légy az első a mammon pedig az utolsó. Ámen. Úgy legyen.

Nincsenek megjegyzések: