Powered By Blogger

2011. január 19., szerda

Elektro-sok


Szo szerint-neha kiverem a biztositekot. Miota elindultam otthonrol elegge kudarcot vallottam mindennel,amihez elektromos aram kell.
* Kezdodott azzal, hogy amikor Manchester-be megerkeztem gondoltam hajat mosok es megszaritom a hajam. Vadonatuj adapteremet beizzitottam-volna.Mert amint bedugtam azt a konnektorba es bekapcsoltam volna, csak egy klikk es a halal csendje megutott (meg mindig jobb, mintha az elektromos aram tette volna).
* Aztan eljott a laptop ideje. Ujabb proba az adapterrel ,de a laptop meg sem mozdul. Mar eppen bemagyaraztam magamnak, hogy akkor kell egy uj,amikor kolcsonkaptam egy aksit es lass csodat: mukodott-azaz mukodik.
* Ma reggel felkeltem es a furdoszobaban felkapcsolva a villanyt kiment az aram: a fel szobabol. Furdo, szoba-nincs aram. Telefon, kisvillany -van.
* Remenyvesztetten ugy dontottem itt az "all in" ideje (aki pokeres,ertse meg): felbatorodva a hajkisimitot is kiprobaltam volna, de az a konnektorba dugva ram se hederitett.
Nem vagyok EU drukker, de ha egyesiteni tudna a konektorokat es az aramerosseget/feszultseget, meg mindazt amire most szuksegem lenne ezen a teren a foldrajzi Europaban atgondolnam a dolgot vele kapcsolatban :-).

Nincsenek megjegyzések: