Powered By Blogger

2011. május 30., hétfő

Kivel találkoznál szívesen, ha utazhatnál az időben?


Vannak pillanatok, amikor az ember szája és hangszalagjai hamarabb reagálnak, mint az agya. Kicsit abszurdnak tűnik, de ha belegondolunk biztosan már mindannyian voltunk úgy, hogy előbb válaszoltunk, reagáltunk valamire, mint végiggondoltuk volna.Talán még mi magunk is csodálkoztunk a válaszunkon.Ezt történt velem tegnap is.
A téma: mikorra utaznál előre-vissza az időben, ha tehetnéd? Sajnos elég unalmas ember vagyok, mert jól érzem magam ebben a korban és aránylag jóban vagyok magammal is :-), így aztán jó mélyen magamba süllyedtem, és Ádámtól (:-) elkezdtem lepörgetni a nagyobb történelmi eseményeket-korszakokat, találni valami pontot, ahova szívesen becsatlakoznék:-) . Miután kiderült mennyire unalmas vagyok :-), jött egy javaslat: Jézussal. Nem akarnék-e Jézus korába visszamenni és vele találkozni.

És ekkor eljött az a bizonyos pillanat, amikor a szám gyorsabb az eszemnél: nem. Miért akarnék visszamenni az időben és találkozni azzal,akivel minden nap találkozok?
Zsigeri válaszok-rajongok értük. Mert vagy igaz az,amit állítok vagy átmosták az agyamat, hogy már a tudatalattim is ezt válaszolja.

Amúgy szívesen csatlakoznék bármelyik zsenihez: Marie Curie, Leonardo da Vinci, Galilei illetve a polihisztorok is vonzanak :-).
Te kihez csatlakoznál egy időre?

Nincsenek megjegyzések: