Powered By Blogger

2011. május 23., hétfő

Maratonváltó 2011

Szél, napsütés, szemerkélő eső, pára, hideg és újból napsütés. Szinte mindebből részesültünk 2011. Május 15.-én Budapesten a K&H maratonváltón. Úgy tűnt ,hogy lehet, hogy át kell tenni másik időpontra, mert eléggé viharosnak tűnt az idő, de csak kóstolgatott minket és fenyegetett, de nem csapott le ránk, pedig néha már azon sem csodálkoztam volna, ha elkezd esni a hó.
Íme néhány kép bizonyítékul, hogy ott voltunk.



















Ez volt a 10. éve annak, hogy a KIE elkezdett részt venni a K&H Maratonváltón.




NAGY- NAGY KÖSZÖNET EZÉRT VILLŐNEK!.

Mert bár nyűgös egy népség vagyunk és úgy tűnik, hogy 6 embert nehéz összehozni egy konkrét dátumra Ő mindig túltette magát a nehézségeken és minden évben nekiállt csapatot szervezni. Két éve voltam először és akkor sikerült 38 perc alatt végigfutni a picit több, mint 7km-rt, de sajnos nem folyamatosan futottam-vagy 2 percet gyorsan sétáltam. Mellette pedig annyira koncentráltam, hogy kb. úgy nézhettem ki, mint akit kényszerítettek a futásra. Így aztán ebben az évben 2 célom volt:

1. végigfutni a távot
2. Minden egyes kilóméternél feltekinteni és mosolyogni

Jelentem mindkettőt sikerült teljesíteni!Sőt mivel teljesen fel voltam pörögve beálltam, szurkolni és hihetetlenül jó volt látni az emberek reakcióit :-). Visszamosolyogtak, integettek vagy egyszerűen csak lehetett látni, hogy egy kicsit lendületesebben kezdtek el futni.Egy valaki oda is jött autána, hogy megköszönje a szurkolást:-). Jövőre is ott leszek. Valaki esetleg csatlakozik?

Nincsenek megjegyzések: